Моніторинги
Перейти до Джинса в медіа vs українські медійники – опитування

Джинса в медіа vs українські медійники – опитування
Перейти до Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 3-й квартал 2020 року

Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 3-й квартал 2020 року
Перейти до 37% джинси в регіональних онлайн-медіа – від політиків місцевого рівня: дослідження ІМІ

37% джинси в регіональних онлайн-медіа – від політиків місцевого рівня: дослідження ІМІ
Перейти до 37% джинси в регіональних онлайн-медіа – від політиків місцевого рівня: дослідження ІМІ

37% джинси в регіональних онлайн-медіа – від політиків місцевого рівня: дослідження ІМІ
Перейти до Хто проти Садового? У львівських онлайн-медіа стартувала виборча кампанія

Хто проти Садового? У львівських онлайн-медіа стартувала виборча кампанія
Перейти до Медійне затишшя перед політичною бурею в Одесі

Медійне затишшя перед політичною бурею в Одесі
Перейти до Зе Команда та ОПЗЖ – основні замовники джинси в онлайн-медіа Миколаєва

Зе Команда та ОПЗЖ – основні замовники джинси в онлайн-медіа Миколаєва
Перейти до ОПЗЖ, комерційні компанії і чорнуха – основні категорії джинси в онлайн-медіа. Дослідження ІМІ

ОПЗЖ, комерційні компанії і чорнуха – основні категорії джинси в онлайн-медіа. Дослідження ІМІ
Перейти до Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 2-й квартал 2020 року

Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 2-й квартал 2020 року
Перейти до 69% “карантинних” новин в регіональних медіа стосуються виходу із карантину: дослідження ІМІ

69% “карантинних” новин в регіональних медіа стосуються виходу із карантину: дослідження ІМІ
Перейти до Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 1-й квартал 2020 року

Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 1-й квартал 2020 року
Перейти до Паркет, ОПЗЖ і Кличко: чи стартувала політична кампанія в місцевих медіа
