Моніторинги

Перейти до Використання ШІ в медіа: як зберегти якість контенту. Інтерв’ю з експертом із ШІ Олексієм Мінаковим

Використання ШІ в медіа: як зберегти якість контенту. Інтерв’ю з експертом із ШІ Олексієм Мінаковим

Дмитро Баркар
Перейти до Завершення Медіашколи 2.0 і краща комунікація з владою Хмельниччини: що нового було в медіабазах у лютому

Завершення Медіашколи 2.0 і краща комунікація з владою Хмельниччини: що нового було в медіабазах у лютому

Катерина Андрійчук
Перейти до 29 років боротьби за правду: як ІМІ захищає українські медіа в умовах війни

29 років боротьби за правду: як ІМІ захищає українські медіа в умовах війни

Translated post icon
Перейти до 426 учасників, 13 тренінгів, одна нова медіабаза й один посол: чим жили медіабази в січні

426 учасників, 13 тренінгів, одна нова медіабаза й один посол: чим жили медіабази в січні

Translated post icon
Перейти до Російські пропагандисти святкують, поки США припиняють підтримку журналістів в Україні

Російські пропагандисти святкують, поки США припиняють підтримку журналістів в Україні

Перейти до Не лише скандальна PR-кампанія з фото українців: що варто знати про видання “Медуза”

Не лише скандальна PR-кампанія з фото українців: що варто знати про видання “Медуза”

Перейти до 59,2% журналістів прогнозують катастрофічні наслідки через зупинення міжнародних грантів США – опитування ІМІ

59,2% журналістів прогнозують катастрофічні наслідки через зупинення міжнародних грантів США – опитування ІМІ

Translated post icon
Перейти до Аудиторія українських онлайн-медіа продовжує просідати. Аналіз даних Similarweb

Аудиторія українських онлайн-медіа продовжує просідати. Аналіз даних Similarweb

Яна Машкова
Перейти до Яким був 2024-й у медіабазах ІМІ: нові хаби, навчання про штучний інтелект і якісні відео

Яким був 2024-й у медіабазах ІМІ: нові хаби, навчання про штучний інтелект і якісні відео

Translated post icon
Перейти до Тренди психологічного стану медійників у 2024 році – втома та адаптація. Річне опитування ІМІ

Тренди психологічного стану медійників у 2024 році – втома та адаптація. Річне опитування ІМІ

Перейти до Розвиток відео та залучення ШІ – основні інновації 2024 року в українських медіа. Річне опитування ІМІ

Розвиток відео та залучення ШІ – основні інновації 2024 року в українських медіа. Річне опитування ІМІ

Перейти до Хто став журналістом 2024 року. Підсумки щорічного опитування ІМІ

Хто став журналістом 2024 року. Підсумки щорічного опитування ІМІ