ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Регіональна "джинса": мажоритарники розійшлися не на жарт. Приклад Херсонщини

28.08.2012, 03:14
На початку серпня офіційно стартувала передвиборча кампанія, зареєстровані кандидати та політичні партії почали, тепер вже законну, агітацію. Зрозуміло, що за всіма її перипетіями уважно слідкували регіональні ЗМІ. Експерти Херсонського комітету виборців проаналізували матеріали 8 херсонських газет за 2 перших тижня серпня, і прийшли до наступних висновків. Про це пише Олександр Мошнягул на сайті "Політична Херсонщина"

Окремі газети почали без зайвого сорому системно порушувати закон про вибори. Як відомо, останній обмежує можливість розміщення інформації про кандидатів які є посадовими особами органів державної влади та місцевого самоврядування. Якщо матеріали про таких кандидатів не проплачені з виборчого фонду, вони не можуть супроводжуватись агітаційними коментарями та фото ілюстраціями. На практиці ми маємо протилежне – В. Сальдо та М. Азаров часті гості херсонських газет, причому з красивими фото на фоні явно агітаційних коментарів і без посилань на політичну рекламу. Ця проблема не нова і не є для когось секретною. Питання в тому чому жоден з кандидатів, жодна партія не намагаються її вирішити в судовому порядку бо це виключно в їх інтересах?

Партія Наталії Королевської «Україна – Вперед!», знову королева «джинси». Як і в попередні місяці серед політичних матеріалів переважають заказані, проплачені статті про політичні партії, які в журналістському середовищу називають «джинсою». За звітний період за цим показником лідирують чотири політ сили: Партія Регіонів, Батьківщина та Україна Вперед, які мають по чотири відверто проплачених матеріалів. Але найбільший обсяг саме у панні Королевської, яка замовляє рекламні площі шпальтами. В минулому місяці ми відмічали серйозне зниження її медіа активності. В експертному середовищі заговорили про її сходження з виборчої гонки, але виходить все нормалізувалось? Про КПУ лише один матеріал, але враховуючи медіа активність Катерини Самойлик та газети Акценти, яка фактично перетворилась на партійну, комуністи не випадають із медіа простору.
 
 


На фото: приклади "джинси" Катерини Самойлик з херсонської обласної газети "Новий день"
 
Позитивною рисою звітного періоду є збільшення незалежних матеріалів. Окремі
газети друкують власні висновки щодо виборів, надають консультації щодо законодавства, почали запрошувати до дискусії та оцінки передвиборчої ситуації незалежних експертів, вчених. Наприклад, газета Вгору оприлюднила висновки відомого соціолога, професора Володимира Коробова, щодо настроїв населення, щодо участі у виборах, а також інтерв’ю з лікарем-психіатром Олександром Логачовим, який розмірковує над впливом виборів на стан духовного здоров’я суспільства. 
 
Мажоритарники активізувались не на жарт. В перших двох серпневих випусках преси відмітились своїми інтерв’ю, коментарями, ексклюзивами практично всі основні претенденти. А якщо бути точнішим, про Василя Федіна та Катерину Самойлик по чотири публікації, про Георгія Севрюкова та Сергія Хланя по дві. По одному про Олексія Журавко, Володимира Стретовича та Станіслава Ніколаєнко.

Останнє і найприємніше, окремі кандидати почали з креативу, тобто не тільки розповідають про своє героїчне минуле та світле майбутнє виборців, а анонсують проблемні питання над вирішенням яких працюють. Так Станіслав Ніколаєнко розробляє механізм контролю над олігархами, Катерина Самойлик готує проект закону який покращить якість фінансування дошкільних дитячих закладів, а Василь Федін навіть презентував цілу програму виходу регіону з кризи – «Південна Дуга». Це все добре, але поки що обіцянки. Готових документів поки що ніхто не бачив, ну що ж поки є час, почекаємо.
 
Текст: Олександр Мошнягул, "Політична Херсонщина"
 
Читай також: Дементій Білий: «Більша частина журналістів на місцях журналістами не є, - вони є працівниками райдержадміністрацій»
Liked the article?
Help us be even more cool!