ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

“Джинсовим” лідером рівненської преси стала газета “ОГО"

05.12.2008, 01:30
Найбільше матеріалів з порушенням журналістських стандартів було опубліковано у газетах “ОГО”, «Рівне вечірнє» та “Рівне ракурс” . Загалом виявлено 140 таких матеріалів.Такими є висновки 3 незалежних експертів: Катерина Іванової, Валентини Романюк  та Богдани Стельмах, які вони оприлюднили за результатами моніторингу публікацій у 8 друкованих виданнях Рівненщини, що його проводить громадська організація “Інформаційне агентство “Рівнеінформ” за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

Зі 140 матеріалів, де експерти зафіксували явні порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, 32 стосувалися прихованої реклами торгівельних центрів, магазинів (лідер- торговий центр «Гранд Плюс»),  10 – банківських установ (лідер- банк «Надра»). Серед політичних партій та блоків, які розглядаються як потенційні замовники сумнівних матеріалів, лідирує БЮТ (22 матеріали). 

Про кого матеріал або імовірний замовник

Скільки було опубліковано

Микола Сорока, канд у мери

2

БЮТ

22

Блок Литвина

4

Єдиний центр

3

Партія регіонів

4

Рівненська обласна державна адміністрація

5

Місцеві ради (обласна, районна)

2

Будівельні підприємства

2

Торгівельні центри, магазини

32

Ресторани, кафе

9

Косметичні салони

2

Автоцентри

6

Фармацевтичні препарати та підприємства

7

Банки (банк «Надра» – 3 матеріали)

10

Страхові компанії (СК «Орана» –3 матеріали)

6

Рівнеенерго

2

Політики (Черновецький, Яценюк, Вінський)

3

Виробничі підприємства

15

Готель «Мир»

4

ВСЬОГО

140

 До комерційної “джинси” експерти віднесли 98 матеріалів, до політичної – 42 матеріали.

Видання

Кількість замовних матеріалів

ВСЬОГО

Політична

Комерційна

“ОГО”

2

51

53

“Рівненська газета”

3

12

15

“Рівне вечірнє”

19

12

31

“Рівне-експрес”

4

7

11

“Рівне-ракурс”

9

7

16

“Літопис Заходу”

0

3

3

“Вільне слово”

4

5

9

“Провінційка”

1

1

2

 

42

98

140

Стельмах Богдана, заступник голови правління Волинського прес-клубу, координатор

Аналіз грудневої рівненської та волинської преси розбудило почуття гордості за «своїх»: у волинських друкованих ЗМІ значно менше замовних матеріалів, ніж у рівненських. Особливо це стосується газет «ОГО» (комерційна джинса) та «Рівне-ракурс» (переважно політична джинса).

Якщо ж без порівнянь, то прикро, що журналістика залишається непрофесійною, підтверджуючи думку про її залежність і продажність.

Катерина Іванова, медіа-тренер Інституту розвитку регіональної преси, м. Рівне:

Після закінчення виборчої  компанії   кількість політично  джинси різко

скоротилося. Тепер вона представлена переважно всеукраїнськими замовниками. Лідер поліичного бруду - БЮТ.

Валентина Романюк, фрі-лансер, кореспондент «Радіо Свобода»:

Після завершення виборчої кампанії міського голови Рівного у рівненській пресі суттєво зменшилася кількість  політичної джинси, однак і досі її найбільш активно використовують «Єдиний центр», БЮТ і Блок Литвина. «Пріоритетними» виявились фармацевтичний напрямок, а також   інформація стосовно одягу та речей домашнього вжитку, послуг перукарів і візажистів, роботи ріелтерських фірм, ресторанів і торгових центрів, значна кількість яких була відкрита в останні місяці 2008-го року . Наприкінці року в ЗМІ обох областей збільшилась кількість популярної інформації від банків, розрахованої на розгубленого вкладника та кредитних боржників. Більша частина цих матеріалів мають повне право на існування за умови відповідного маркування.

Liked the article?
Help us be even more cool!