ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

На півдні кількість сумнівних матеріалів зменшилась вдвічі в порівнянні з минулим місяцем

05.01.2009, 00:00
34 сумнівних матеріали виявили експерти в одеських та кримських друкованих ЗМІ за січень 2009 року, це вдвічі меньше ніж минулому місяці  Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 січня  по 31 січня проводила моніторинг кримських та одеських ЗМІ – газет: 

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана, медіа-експерта Влада Маслова визначила:

Крим:

Було виявлено 12 рекламних та замовлених матеріалів без маркування.

Покупцями інформації без грифу «реклама» були:

«Крымская газета» - 0

«Крымская правда» - 4

«Крымское время» - 3

«Первая крымская» - 3

«Севастопольская газета» - 1

«Крымское эхо» - 1

Таким чином, нийбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Кримська правда».

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван виявили такі|слідуючі| тенденції у газетах Криму:

«Через святкові дні кількість виходів газет у січні  скоротилась и рекламодавці не бачили сенсу вкладати кошти в рекламу, оскількі не бачили можливости отрімати очікованой виддачи. Рекламна газетна площа  переважно була занята іміджевими та замовленими статтями і  кількість прямої  немаркованої реклами скоротилась. Активність у подачи рекламних матеріалів у січні виявили: ДАТ «Чорноморнафтогаз», будівельна фірма «Консоль», фірма «Авліта» та окремі кримські політики.

Порівняно с периодом початку моніторингу  можна видзначити збільшення маркованої реклами.»

Одеська область:

Було виявлено 22 рекламні статті та PR-матеріали без маркування:

політичної «джинси» – 10;

комерційної «джинси» –  12.

Політичні матеріали замовляли:

БЮТ – 5;

Арсеній Яценюк і «Фронт змін» – 2;

інші політичні сили – 4;

Замовниками комерційної реклами були «Укрсіббанк» (2 матеріали), «Макдональдс» (1 матеріал), «Райфайзен банк Аваль» (1 матеріал) та інші комерційні структури  (7 матеріалів).

Лідером з публікації «джинси» в січні знову стала «Вечірня Одеса» (12 статей). На другому місці – «Газета по-одеські» (5 матеріалів), потім «Одеські вісті» (4 матеріали). Газета «Південь» опублікувала одну статтю з ознаками «джинси».

Влад Маслов, голова правління ГО «Топ-медіа», незалежний медіа-експерт:

«Зменшення кількості замовних матеріалів порівняно з попередніми місяцями пояснюється новорічними та різдвяними канікулами (перші примірники з’явилися в кіосках 13 січня), а також фінансовою кризою – комерційних матеріалів стало значно меньше. Замість того у зв’язку з політичними подіями в Україні збільшилась кількість політичної «джинси». Зокрема, активізувався БЮТ, а наприкiнцi місяця Арсеній Яценюк презентував в Одесі свою політичну силу, що також супроводжувалося замовними матеріалами в пресі.»

Liked the article?
Help us be even more cool!