ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Більшість редакцій і досі немає інструкцій, як поводитися в разі повторного наступу, – представник ІМІ на Чернігівщині

22.02.2023, 18:00
Фото – Facebok-сторінка Павла Пущенка
Фото – Facebok-сторінка Павла Пущенка

Більшість редакцій Чернігівської області досі не має інструкцій та протоколів щодо того, як поводитися в разі повторного ймовірного наступу Росії.

Про це в інтерв'ю Інституту масової інформації розповів представник ІМІ в Чернігівській області Павло Пущенко.

Він згадав, що рік тому, після того як російські війська ввішли до Чернігівської області, він передусім евакуював дітей. На той момент у передмісті Чернігова точилися бої.

Згодом, як представник ІМІ, він почав отримувати від редакцій запити щодо допомоги тим, хто евакуювався.

"Тоді ми почали тісніше з редакціями працювати. Я збирав інформацію про те, хто виїхав і хто потребує допомоги – коштів для того, щоб перший час виживати. Тобто був хаос: хтось залишався, а хтось – виїжджав. Це показало абсолютну неготовність більшості редакцій реагувати на ситуацію", – згадав Павло Пущенко.

За його словами, за рік ситуація не надто змінилася: більшість редакцій досі не має відповідних інструкцій.

"Коли ми в листопаді-грудні збиралися в нашому Медіахабі від ІМІ, то обговорювали ці події. Я питав, чи зараз є такі протоколи, інструкції, як діяти в разі повторного наступу. І для себе дізнався, що в більшості редакцій і до цього часу немає інструкцій, протоколів, як поводитися в разі повторного наступу", – зазначив представник ІМІ.

Як повідомляв ІМІ, редакція проєкту "Накипіло" (Харків) за кілька днів до повномасштабного вторгнення Росії в Україну склала план дій редакції на цей випадок. Зрештою, він допоміг під час евакуації.

Водночас у перші тиждень-два після повномасштабного вторгнення Росії в Україну серед медіа Кіровоградської області була певна розгубленість. Журналісти не  розуміли, як правильно подавати інформацію: репостити повідомлення загальнонаціональних ЗМІ чи вибудовувати власну стратегію.

Liked the article?
Help us be even more cool!