ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Канадський фермер надіслав емодзі-"клас" і отримав $62 тис. штрафу за недоставлений льон

Фото – Reuters
Фото – Reuters

Канадського фермера зобов’язали сплатити понад 82 тис. канадських доларів (61 784 долари США) компенсації через непорозуміння, яке виникло через "емодзі", що ввело в оману покупця, пише Reuters.

У 2021 році Кріс Ахтер, власник сільськогосподарської компанії у Свіфт-Карренті (Саскачеван), відреагував на фотографію угоди про продаж льону, надіслану покупцем, поставивши емодзі-"клас".

За кілька місяців після того, коли наблизилась оговорена дата доставлення, покупець – який працював з Ахтером уже не перший рік – так і не отримав льон.

Внаслідок цього виникла суперечка, яка призвела до "активних пошуків Розетського каменю, що прояснив би значення емодзі з великим пальцем догори, у справах з Ізраїлю, штату Нью-Йорк і деяких провадженнях у Канаді", йдеться в судовому документі, складеному в червні й оприлюдненому місцевими ЗМІ минулого тижня.

Покупець – компанія South West Terminal – заявляє, що цей емодзі передбачає згоду з умовами контракту; водночас Ахтер стверджує, що в такий спосіб він лише повідомляв, що отримав контракт, а не висловлював свою згоду.

У підсумку судового рішення, де це емодзі трапляється 24 рази, суддя Т. Дж. Кін зазначив: "Зваживши ймовірність різних версій, я погоджуюся, що Кріс погодився чи схвалив контракт, як він робив це в минулому, але цього разу використавши емодзі-"клас". На мою думку, емодзі, надіслане Крісом з його унікального телефона, відповідає критеріям підпису під контрактом".

Liked the article?
Help us be even more cool!