ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Meta може заборонити політичну рекламу у Facebook та Instagram у Європі

31.03.2023, 11:47
Фото – forbes.com
Фото – forbes.com

У корпорації Meta обговорюють заборону політичної реклами в Європі, побоюючись, що її соцмережі Facebook та Instagram не зможуть відповідати майбутнім правилам ЄС, які спрямовані на онлайн-кампанії.

Про це повідомляє Економічна правда з посиланням на Financial Times.

“Брюссельські регулятори розробляють нові закони, які набудуть чинності наступного року, щоб змусити великі інтернет-групи розкривати більше інформації про політичні групи, які стоять за онлайн-кампаніями, і про те, на яких користувачів вони націлені.

За словами двох осіб, поінформованих про внутрішні дискусії, компанія Meta, очолювана генеральним директором Марком Цукербергом, стурбована тим, що визначення політичної реклами за цим планом буде настільки широким, що їй буде легше відмовитися від усіх проплачених політичних кампаній на сайтах компанії”, – йдеться в статті Financial Times.

За словами джерел видання, такий крок також серйозно розглядається, оскільки користувачі здебільшого не зацікавлені в такому контенті, а доходи від політичної реклами невеликі порівняно із ширшим бізнесом компанії.

За даними дослідницької групи Insider Intelligence, у 2019–2020 роках компанія отримала трохи менш ніж $800 млн доходу від політичної реклами в США, що становить менш як 1% загального доходу від реклами за цей період.

Співрозмовники газети, близькі до цього питання, застерігають, що розмови між вищим керівництвом Meta тривають, і деякі з них виступають проти заборони політичної реклами. Остаточне рішення буде ухвалене після того, як ЄС визначиться з тим, що вважатиметься політичною рекламою в його нових правилах, кажуть джерела. Meta не відповіла на запити про коментарі.

Після виборів у США 2016 року соціальні медіаплатформи, зокрема Facebook, TikTok і Twitter, критикували за нездатність боротися з дезінформацією і змовами, щоб запобігти маніпуляціям на виборах.

Цукерберг, зокрема, відмовився перевіряти політичну рекламу, стверджуючи, що приватні компанії не мають бути “арбітром істини”. Однак компанія Meta тимчасово припинила розміщення політичної реклами напередодні та під час важливих голосувань, таких як президентські вибори в США 2020 року.

Згідно з пропозиціями ЄС, такі групи, як Facebook і Google, будуть змушені стати прозорішими в тому, як вони розміщують політичну рекламу, наприклад показувати, скільки коштує реклама, хто заплатив за неї і скільки людей переглянули контент.

Європейська комісія, Європарламент і країни-члени ЄС повинні узгодити остаточне визначення політичної реклами згідно з новим регламентом до 5 червня.

Як повідомляв ІМІ, Facebook за тиждень до виборів у США, які відбулися 3 листопада 2020 року, заборонив політичну рекламу. Пізніше ця заборона була скасована.

Liked the article?
Help us be even more cool!