ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Міськрада Дніпра за рік витратила понад 25 мільйонів гривень на власну промоцію в медіа

Фото – dniprorada.gov.ua
Фото – dniprorada.gov.ua

Дніпровська міська рада протягом 2023 року витратила 25 310 000 гривень на власну промоцію в соцмережах та медіа. Про це свідчать дані про шість тендерів на сайті публічних закупівель Prozorro. Замовник послуг – КП "Організаційно-аналітична служба Дніпровської міської ради". Переможці тендерів майже щоразу різні організації чи ФОП. Згідно з договорами, матеріали про діяльність міської ради чи її депутатів переважно публікували на місцевих ресурсах, проте залучають і загальнонаціональні ЗМІ.

Перший тендер на 7 800 000 гривень "Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – в мережі Інтернет)". За цим тендером мало з'явитися 1100 публікацій на 18 сайтах. Більшість – це місцеві сайти, але серед списку також є РБК-Україна та "Обозреватель". 

Скриншот додатку до договору про закупівлю від 27.03.2023

Наступний тендер на 7 810 000 гривень "Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розміщення інформації в засобах масової інформації (медіа) – в онлайн-медіа (в інтернеті)". Відповідно до договору, до кінця 2023 року на тих самих 18 сайтах має вийти 1100 матеріалів. 

Скриншот додатку до договору про закупівлю від 29.06.2023

Тендер на 5 450 000 гривень "Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розміщення інформації в засобах масової інформації – в онлайн-медіа (в мережі Інтернет), на радіоканалах (лінійний аудіальний медіасервіс)". Згідно з цим тендером, на радіо та онлайн-ресурсах має з'явитися 4326 матеріалів. За даними цього договору, 435 публікацій мали вийти на інтернет-сторінках тих ресурсів, що були у двох попередніх тендерах. І, крім цього, ще 3891 повідомлення мало прозвучати на радіостанціях. 

Скриншот додатку до договору про закупівлю від 12.10.23

Далі тендер на 1 350 000 гривень "Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розміщення інформації в засобах масової інформації – телевізійній мережі (лінійний аудіовізуальний медіасервіс)".  Тут ідеться про шість послуг на телебаченні – це означає публікацію матеріалів на ТБ. Згідно з договором, відповідні послуги мали вийти на 11 каналі та на Відкритому. Кожен канал мав виконати по три завдання, за що отримав 720 000 гривень та 600 000 гривень відповідно. Так, 11 канал мав би розмістити в себе в ефірі інформаційні фільми, програми та інформаційні ролики. Відкритий мав би розмістити інформаційні сюжети та за потреби має забезпечити участь у програмах "Шах і мат" та "Прес-центр". 

Скриншот додатку до договору про закупівлю від 26.09.2023

Ще один тендер на 1 400 000 гривень "Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розміщення інформації в засобах масової інформації – в онлайн-медіа (в мережі Інтернет)". Тут ідеться про 245 послуг. У договорі вказано ті самі 18 сайтів, про які вже згадували раніше. 

І в цих двох тендерах перемогла одна і та сама людина – ФОП Кулик Анжеліка Леонідівна. За даними із сайту Clarity Project, ФОП Кулик Анжеліка Леонідівна має сім підписаних договорів на суму 21,83 мільйона гривень, і всі вони – з КП "Організаційно-аналітична служба Дніпровської міської ради". 

І наостанок тендер на 1 500 000 гривень "Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розміщення інформації в засобах масової інформації – в друкованих медіа (в пресі)". Згідно з договором, матеріали мали вийти на сторінках друкованих видань. І в договорі вказано три друковані видання, а саме: "Дніпро вечірній", "Вісті Придніпров'я", газета "Наше місто". 

Скриншот додатку до договору про закупівлю від 26.09.2023

У назвах тендерів зазначено "рекламні та маркетингові послуги". Тобто видання можуть маркувати всі ці публікації як "реклама", наприклад. Проте вересневий моніторинг ІМІ показав, що не всі видання в Дніпрі маркують, зокрема, політичну джинсу. Так, неналежно маркованої реклами зафіксували 2,5% загальної кількості новин. Більше про це можна почитати в матеріалі "Місцеві політики і посадовці – головні замовники джинси дніпровських онлайн-медій". 

Liked the article?
Help us be even more cool!