ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У роботі мобільного оператора "Київстар" стався масштабний збій

У роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар" зранку 12 грудня стався масштабний збій,  повідомляє Укрінформ.

Користувачі не можуть зателефонувати, надіслати повідомлення й перевірити стан рахунків.

Також немає доступу до інтернету, неможливо ввійти в мобільний застосунок "Київстар". Сайт компанії не працює.

У "Дії" повідомили, що для того, щоб залишитися на зв’язку, поки Kyivstar працює над усуненням проблеми, варто:

  • Відкрити застосунок "Дія", поки користувач під’єднаний до домашнього WiFі, щоб його документи були завантажені.
  • Скористатися національним роумінгом − це дозволяє перемикатися між операторами "Київстар", Vodafone та lifecell без зміни сім-карток і тарифів.

Як це зробити:

  • Вимкніть автовибір мережі (на Android: Налаштування − Мобільна мережа (чи Підключення) − Оператор; на iOS: Параметри − Стільникові дані − Вибір мережі).
  • Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-Kyivstar чи Lifecell.
  • Якщо під'єднатися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
  • Перевірте, чи можна зателефонувати / надіслати SMS.
Liked the article?
Help us be even more cool!