ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Дипфейки, ІПСО та пропаганда: представниця ІМІ вчила черкаських школярів відрізняти правду від брехні

22.04.2024, 18:00
Єлєна Щепак
Представниця ІМІ Єлєна Щепак під час уроку з медіаграмотності для старшокласників школи №19. Фото – адміністрація школи №19
Представниця ІМІ Єлєна Щепак під час уроку з медіаграмотності для старшокласників школи №19. Фото – адміністрація школи №19

Представниця Інституту масової інформації в Черкаській області Єлєна Щепак провела серію уроків з медіаграмотності для школярів. Загалом лекції відбулися в трьох місцевих школах: №19, 33 та 28, слухачами були учні 9–10 класів.

Журналістка розповіла старшокласникам про правила інформаційної гігієни, а також продемонструвала яскраві приклади фейків. 

Окрім того, Єлєна пояснила школярам, чим відрізняються якісні медіа від анонімних пабліків, і поділилася з ними Списком прозорих і відповідальних медіа та Мапою рекомендованих медіа.

Представниця ІМІ Єлєна Щепак під час уроку з медіаграмотності для старшокласників школи №19. Фото – адміністрація школи №19

“Сучасна молодь усе частіше черпає інформацію не з медіа, а із соціальних мереж. А саме там, зокрема в телеграмі, і поширюються найчастіше фейки та маніпуляції. Зважаючи на те що ворог веде свою боротьбу не лише на фронті, а й в інформаційному полі, дуже важливо, щоб школярі знали, як відрізнити фейки та помітити маніпуляції”, – розповіла Єлєна Щепак.

Нагадаємо, дві лекції для житомирських студентів провела 18 квітня аналітикиня Інституту масової інформації, членкиня Незалежної медійної ради Олена Голуб.

Представниця ІМІ Єлєна Щепак під час уроку з медіаграмотності для старшокласників школи №33. Фото – адміністрація школи №33

Подібні уроки є надзвичайно цінними для школярів, сказала директорка черкаської школи №33 Оксана Коваленко.

“Слухаючи практиків, учні можуть більше зацікавитися темою медіаграмотності та краще сприймати навчальний матеріал. Адже вони мають можливість поспілкуватися з представниками ЗМІ, які мають реальний досвід. Саме такі уроки можуть сприяти розвитку критичного мислення та аналітичних навичок учнів, що дуже важливо у сучасному інформаційному середовищі. Вони навчаться аналізувати інформацію, розуміти її джерело та вплив на суспільство”, – зазначила керівниця закладу.

Liked the article?
Help us be even more cool!