ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Катерина Венжик: Локальні медіа можна монетизувати навіть під час війни

26.02.2024, 17:00
Павло Пущенко
Катерина Венжик, фото – фейсбук Катерини Венжик/KA Group
Катерина Венжик, фото – фейсбук Катерини Венжик/KA Group

Медіа – це продукт, який треба продавати. Водночас медіа продають не свій контент, а аудиторію. 

На цьому наголосила медіаменеджерка, засновниця Speka.Media Катерина Венжик під час онлайн-тренінгу “Монетизація локальних медіа під час війни” 22 лютого, який організував регіональний хаб Інституту масової інформації “Медіабаза. Чернігів”.

Досвід Катерини Венжик свідчить, що локальні медіа можна монетизувати навіть під час війни, якщо знайти рекламодавців. Експертка рекомендує локальним медіа звертатися до місцевих невеликих бізнесів.

Найважливіше, наголосила спікерка, продажею реклами у медіа має займатися окрема людина, а краще – відділ.

Інструментів монетизації медіа є багато. Найпростіший – банерна реклама на сайті, адже це фактично пасивний дохід редакції. Також спікерка порадила не лише розміщувати платні матеріали, а й пропонувати рекламодавцям нативну рекламу. За її словами, нативну рекламу більш за все готові фінансувати банки та фармацевтичні компанії.

Схожим інструментом монетизації є спонсорство розділів, рубрик та проектів.

Соціальні мережі редакцій також можна монетизувати. Зокрема, пропонувати рекламодавцям розміщувати рекламу “пакетом” і на сайті та передруковувати у соціальних мережах. На Youtube можна робити інтеграції від брендів.

Катерина Венжик називає один з інструментів монетизації проведення івентів, адже можна заробити на продажі квитків та покликати спонсорів.

Наостанок тренінгу Юлія Даниленко, головна редакторка Speka.Media, поділилася сервісами зі штучним інтелектом, які допомагають полегшити роботу журналістів та вивільнити час для більш творчих завдань.

Захід проводиться хабом “Медіабаза. Чернігів” за підтримки Посольства США в рамках реалізації проєкту  “Підтримка діяльності локальних медіа Чернігівської області”.

Катерина Венжик – редакторка, медіаменеджерка, засновниця і СЕО Speka.Media, головна редакторка Delo.ua, керівниця спецпроєктів Liga.net.

Liked the article?
Help us be even more cool!