ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Медіабаза.Чернігів навчала журналістів монетизувати локальні медіа під час війни

19.03.2024, 11:35
Павло Пущенко
Засновниці Speka.Media Катерина Венжик та Юлія Даниленко на зустрічі в хабі ІМІ “Медіабаза. Чернігів”, 16 березня 2024 року. Фото – Медіабаза.Чернігів
Засновниці Speka.Media Катерина Венжик та Юлія Даниленко на зустрічі в хабі ІМІ “Медіабаза. Чернігів”, 16 березня 2024 року. Фото – Медіабаза.Чернігів

Монетизувати локальне медіа навіть під час війни цілком можливо. Дієвими порадами щодо збільшення прибутковості з чернігівськими медійниками поділилися медіаекспертки, засновниці видання Speka.Media Катерина Венжик та Юлія Даниленко під час консультаційної зустрічі в регіональному хабі Інституту масової інформації “Медіабаза.Чернігів”, яка відбулася 16 березня.

За словами Венжик, є два дієвих способи, як залучити читача до підтримки медіа, зокрема підписка та донат. Підписка – стабільне фінансування, але дієвіша для всеукраїнських медіа, ніж для регіональних. А ось донат – працює для локальних медіа.

“За новини ніхто не платитиме, але можна читачам запропонувати точкову купівлю ексклюзивних матеріалів, як-от інтерв’ю чи аналітика”, – сказала Катерина Венжик.

Також банерна реклама на сайтах є одним із ключових інструментів пасивного доходу для медіа. Маючи півмільйонну аудиторію можна заробляти близько $500 на місяць.

Катерина Венжик та Юлія Даниленко на зустрічі в хабі ІМІ “Медіабаза.Чернігів”, 16 березня 2024 року. Фото – Медіабаза.Чернігів

Проте, як наголосила Катерина Венжик, редакціям краще витратити одну ставку на менеджера з реклами, який у кінцевому результаті заробить гроші на розширення штату журналістів.

Юлія Даниленко розповіла, що локальні медіа можуть заробляти й на Youtube-контенті. За її словами, для привернення уваги ширшої аудиторії з великих відеоматеріалів обов’язково треба робити Shorts. Окрім того, для монетизації Youtube і популяризації контенту важливо налаштувати максимально широку аудиторію.

Штучний інтелект може допомогти журналістам зробити англійське озвучування для відео і в такий спосіб український локальний контент матиме змогу побачити англомовна аудиторія.

Юлія Даниленко поділилася сервісами штучного інтелекту, що стануть у пригоді редакціям, які хочуть збільшити прибутковість свого видання:

  • інструменти для транскрибування: Otter.ai, Freesubtitles.ai, Riverside, Notta, Vowel;
  • інструменти для генерації зображень: Midjourney, DALL-E;
  • інструменти для генерування текстів: WriteSonic, Jasper, Copy.ai, Frase.io;
  • інструменти для генерування голосу: Lovo.ai, Murf.ai.

Захід провів хаб Інституту масової інформації “Медіабаза.Чернігів” за підтримки Посольства США в межах реалізації проєкту “Підтримка діяльності локальних медіа Чернігівської області”.

Liked the article?
Help us be even more cool!