ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Ощадбанк повідомив про проблеми через збій зв'язку "Київстару"

Масштабний збій сервісів компанії “Київстар” призвів до непрацездатності незначної частини банкоматів, POS-терміналів та інформативно-платіжних терміналів Ощадбанку.

Про це повідомили Суспільному в пресслужбі банку. 

Як зазначили в пресслужбі, повне відновлення їхньої роботи відбудеться після ліквідації збою сервісів компанії “Київстар”.

Як повідомляв ІМІ, зранку 12 грудня в роботі оператора мобільного зв'язку “Київстар” стався масштабний збій. Також немає доступу до інтернету, неможливо ввійти в мобільний застосунок “Київстар”. Сайт компанії не працює.

Компанія “Київстар” заявила про потужну хакерську атаку, яка стала причиною технічного збою.

Через проблеми в роботі “Київстару” деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування ПриватБанку можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку.

У застосунку мобільного оператора Vodafone спостерігаються технічні проблеми.

На monobank вчиняють масовану DDoS-атаку, повідомив співзасновник банку Олег Гороховський.

У Сумах через збій у роботі “Київстару” не працює система оповіщення про повітряні тривоги.

Liked the article?
Help us be even more cool!