ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Представниця ІМІ: Щонайменше п’ять сумських медіа мають свої сторінки в соцмережі ТікТоk

01.11.2023, 10:07
Альона Яцина
Фото – REUTERS / Dado Ruvic
Фото – REUTERS / Dado Ruvic

Щонайменше п’ять сумських медіа мають свої сторінки в соцмережі ТікТоk. Про це повідомляє представниця ІМІ в Сумській області.

Зокрема, це онлайн-медіа The Sumy Post, Сайт міста Суми 0542, ШосткаINFO, ЦУКР та Кордон.Медіа, які, крім останнього, зареєструвалися в Національній раді з питань телебачення і радіомовлення згідно з новим Законом “Про медіа”. 

Найбільша кількість підписників у ТікТок – у The Sumy Post (38,8 тис.). Видання має 1,1 млн вподобайок, контент – публікують як трендові відео на тему життя в Сумах, так і новинні матеріали. У середньому кількість переглядів одного відео – до 10 тис. Виставляє також анонси подій та рекламу.

На другому місці за кількістю підписників – Сайт міста Суми 0542. Медіа має 23,3 тис. підписників, 318 тис. вподобайок. Публікує переважно відео про яскраві моменти з життя міста й актуальні новинні ролики. Контент подає переважно у форматі, що знято вертикально. Часто публікує відео, що надсилають до редакції підписники медіа. У жовтні також видання рекламувало одну з автошкіл міста.

Третє за кількістю підписників – Кордон.Медіа. 23,3 тис. підписників та 363,2 тис. вподобайок. Контент виключно авторський, знятий самими журналістами медіа. Ролики зняті спеціально для ТікТок або ж адаптовані з горизонтального відео. Середня кількість переглядів одного відео – від 50 тис. 

На четвертій позиції – ЦУКР. 1155 підписників та 18,3 тис. вподобайок. Чимало відео зняті спеціально для мережі ТікТок, інші – адаптовані. Медіа експериментує з трендовими відео для мережі. Тематика роликів лише частково збігається зі стрічкою матеріалів на сайті.

І замикає п’ятірку ШосткаINFO з 1054 підписниками та 8361 вподобайкою. Останнє відео в акаунті викладено ще у 2021 році, але власники не видаляли та не блокували сторінку. Більшість відео – російською мовою на відео та в титруванні. Тематика відео водночас найрізноманітніша.

Як повідомляв ІМІ, у жовтні Інститут масової інформації випустив дослідження “Медіа України в TіkTоk: перші кроки в незвіданому просторі”, де розглянули найактивніших користувачів соцмережі серед медіа країни.

Liked the article?
Help us be even more cool!