ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Медіабазі.Миколаїв розповіли, як медіа працювати з алгоритмами соцмереж

Фото – Медіабаза.Миколаїв
Фото – Медіабаза.Миколаїв

Постинг новинних дописів у правильний час, взаємодія з аудиторією та створення унікального контенту є ключовими факторами в роботі медіа з алгоритмами соціальних мереж.

Про це розповіла журналістам SMM-спеціалістка видань “Преступности.НЕТ” та “Вільне радіо” Єлизавета Москвіна 26 січня під час тренінгу в регіональному хабі Інституту масової інформації “Медіабаза.Миколаїв”, повідомляє регіональна представниця ІМІ.

За словами експертки, останніми роками соціальні мережі виступають у вигляді інструменту для медійників, орієнтованого, зокрема, на залучення додаткової аудиторії, впізнаваності та взаємодії з читачами. Окрім того, сторінки видання в соцмережах створюють незалежну від сайту спільноту, що існує наче окремий організм.

Самі соцмережі завжди просувають тих, хто найоперативніший, розповідає Єлизавета Москвіна.

“Припустимо, що о шостій вечора вийшла новина про обмін військовополоненими. Уявіть собі картину, що в соцмережі надходить велика кількість дописів з плюс-мінус однаковими ключовими словами і їй (соціальній мережі. – Прим.) потрібно обрати, кого просувати. Звісно, вона просуне тих, хто швидше напише”, – запевняє спеціалістка.

Вона додала, що журналістські матеріали, які виходять на сайті видання, потребують обовʼязкового перепакування під відповідну соцмережу. Саме цим і займається SMM-спеціаліст у медіа.

Якщо в редакції відсутній есемемник, виникає ситуація, коли аудиторія не розуміє, що до неї намагається донести редакція. 

“Нерозуміння алгоритмів платформи, цільової аудиторії та відсутність адаптації контенту може призвести до втрати підписників”, – каже Єлизавета Москвіна.

Боротися з алгоритмами платформ можливо, для цього потрібно дотримуватись важливих чинників: 

  • постити в активний для аудиторії час (статистика);
  • повторювати вдалий контент;
  • просити підтримки лайками, коментами, репостами;
  • поширювати дописи в місцеві групи (розслідування, інтерв’ю тощо);
  • не редагувати пост одразу і не додавати одразу наступний;
  • взаємодіяти з аудиторією;
  • бути обережним з sensitive content та авторськими правами (музика).

Оперативність – один з головних стандартів у журналістиці. Проте бути першим виходить не завжди, тому “вести за собою” читача можна, якщо ви автори унікального контенту.

“Instagram про лайф-контент, розваги, відео reels. Тут можна і почитати, але не щось довге. Люди сюди заходять відпочити, розслабитися, погортати фоточки. Тут працюють картки, reels, кепшн, бліцопитування. Facebook про довгі тексти, лонгріди, думки людей, експертність. Це має бути цікавий текст. Тут сидить більш зріла аудиторія. Telegram – це швидкі новини, але бути швидким не завжди виходить, тому видання може бути унікальним і брати власною подачею. Я найбільше люблю TikTok, як би його не любили інші медіа. Тут можна залучати трафік на сайт, але краще використовувати як окремий майданчик”, – додає експертка.

Liked the article?
Help us be even more cool!