ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

МОНІТОРИНГ «ДЖИНСИ» НАЦІОНАЛЬНИХ ВИДАНЬ. Квітень 2011 року

29.04.2011, 23:00

Лідером за рівнем джинсових матеріалів в загальноукраїнських виданнях залишається газета «Факти». Політична джинса в національних виданнях знайдена не була. Водночас, рівень комерційної джинси продовжує рости. 

Газета «Факти». Видання залишається лідером за розміщенням джинсових матеріалів. В цьому місяці у виданні було знайдено 14 джинсових матеріали, що на 4 більше ніж в минулому місяці. Слід окремо зазначити, що в Фактах з’явився додаток «Жизнь прекрасна», який зареєстрований як окреме видання. Проте, даний додаток невіддільний від номера газет, його вартість входить у вартість номера, тобто фактично є частиною номера газети. В кожному номері даного додатку було розміщено джинсові матеріали різних марок алкоголю, а саме: «Nemiroff», «Істинна», «Хуторок експортна», «Наша марка». В квітні прихована реклама алкоголю, становить більшу частину джинсових матеріалів видання.

Газета «Коментарі». У цьому виданні у квітні було досить багато рекламних матеріалів, розміщених із порушенням стандартів: 6 немаркованих матеріалів з явними ознаками прихованої реклами та 2 неналежно марковані матеріали зі всього масиву в 179 матеріалів, опублікованих у квітні. У квітні в черговий раз в «Коментарях» з’явилася реклама алкоголю – горілки «Хуторок експортна», яка формально розміщена в т.зв. додатку «Тест» до газети (щоправда без жодного маркування). Але даний додаток невіддільний від номера газети (прикріплений скрепками), його вартість входить у вартість номера, тобто фактично є частиною номера газети. Частина нібито певним чином ідентифікованих матеріалів була надрукована на сіром фоні, хоча у вихідних даних кількох номерів за середину квітня фон для рекламних матеріалів був позначений бежевим кольором. В останніх номерах квітня цю невідповідність було усунуто, але в попередніх номерах повна відсутність маркування існувала навіть номінально (тому вони в моніторинзі розглядаються як немарковані взагалі), крім того маркування кольором не відповідає вимогам Закону України «Про рекламу».

 

Журнал «Український тиждень». Як і раніше виявлено рекламу TravelSIM - 2 джинсові матеріали та 1 неналежно маркований матеріал (реклама Eurolab) при загальній кількості 172 матеріали, які вийшли у виданні впродовж квітня. Необхідно зазначити, що  у текстових рекламних матеріалів журналу (хоча й не всіх) починає з’являтися хоч якесь маркування і це можна вважати позитивною зміною в політиці видання.

 

Журнал «Кореспондент». У квітні в цьому журналі зафіксовано багато матеріалів з неналежним маркуванням - 11 матеріалів маркованих буквою «Р» в крузі, а не словами «реклама», «на правах реклами», як того вимагає Закон України «Про рекламу»  (загалом у журналі вийшло впродовж місяця 187 матеріалів). Дане видання практично не містить «джинсових» матеріалів і в квітні їх теж не було виявлено, але як і інші видання не використовує належного маркування текстової реклами.

 

Газета «Сегодня». Традиційно високим є показник матеріалів з «неналежним маркуванням». Для порівняння: 20 – в грудні 2010 року, 13 – в січні 2011, 15 – у лютому, та 18 – у березні. Зазначені матеріали газети «Сегодня» розміщуються під рубриками «Новости компании», «Открытое письмо», «Спонсорство», «PR», що вводить споживача в оману, оскільки може сприйматися ним як журналістські та інформаційні матеріали. Розміщення таких матеріалів суперечить статтям 1, 5, 7, 9, 10 Закону України «Про рекламу», відповідно до яких може бути визначено як недобросовісна реклама.

 

ІМІ 

 

 

Liked the article?
Help us be even more cool!